Otacksamma barn!

På förmiddagen så hade jag ordnat det så att jag och lillfisen skulle ha lite kvallitetstid tillsammans. Hade tänkt att den skulle spenderas framför datorn. Vi skulle kolla min facebook, samt skriva ett par rader här på bloggen. Tror ni att hon uppskattade mina ansträngningar? NEPP, kan jag berätta!

Jag tror det stämmer det där om att ungdommarna flyr fejjan, eftersom deras föräldrar och andra alldeles för gamla människor är där. Det märktes tydligt på min minsting. Oh no, mamma. Inte facebook. Du är ju så himla pinsam! Ta bort mig från datorn, för tusan så inte någon av de andra coola bebisarna ser mig. Sen ålade hon sig så mycket hon bara kunde för att få komma loss ur mitt grepp.

Det var bara att ge upp och gå och byta blöja och göra iordning en flaska med mjölk. det är sånt som är inne bland de coola bebisarna just nu. det gäller ju att hänga med! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0