Ont!

Lillasyster i familjen började strula tidigare än vanligt i natt. Redan vid 23-tiden fick hon koma över i min säng. Även storasystern började sova oroligt straxt efter. Det hela slutade med att jag har sovit sedan dess med en tjej på varje arm, utan möjlighet att röra mer än i stort sett vänstra lilltån.

Kan meddela att det tog ett bra tag för mig att ta mig upp ur sängen när det var dags för det. Ryggen gjorde sjukt ont och jag börjar vara stel på mornarna nu för tiden. Jag antar att det är så här det känns att bli gammal... Undrar hur tusan jag ska komma upp ur sängen när jag är 30??? Man kanske kan få en personlig urputtare då...? ;-)

Bilden tagen här.
År det här jag och karln om några år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0