Nu ger jag upp!

Herre min Gud! Hur korkad känner jag mig inte just nu!?!

Jag har försökt att fixa med min blogg och göra den lite finare, men jag måste typ vara Sveriges mest korkade människa, för jag lyckas inte alls med det jag försöker göra, trots att det finns steg-för-steganvisningar. De är säkert jättebra. Bara det att jag inte förstår hur jag ska få till det... Kanske ska bjuda över syrran någon dag så att hon får hjälpa mig lite...

Hallå där systeryster! Lust att komma hit någon gång och hjälpa din helt otekniska storasyster???

Måste nog gå och sussa lite nu. Jag gäspar så att ögonen tåras så mycket att jag inte kan se skärmen ordentligt. Bäst att vara laddad och utsövd imorgon. Då ska nämligen jag och barnen springa i affärer.

En fråga bara. Räknas det som barnmisshandel om man limmar fast dem på ståbrädan??? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0