Klänningar, klänningar, klänningar...

Just nu så handlar mkt av min datortid om att hitta en klänning till den kommande festen. Här kommer yterligare några förslag. Dessa är dock inte riktigt lika uttalat rockabilly, men de går att köpa på samma ställe som de tidigare klänningarna som jag har visat, så jag antar att de kanske också skulle kunna funka. Det är svårt det här när man inte riktigt känner sig hemma i stilen!


Smarty dress Fever
Patrice dress EC Star


Vienna dress blue Fever

Calligraphy lace dress Fever

Maya dress Navy Fever

Maui atlantis Fuchsia dress Fever

Sailor dress Heartbreaker fashion

Festen börjar närma sig, så jag får allt ta och bestämma mig snart.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag gillade nog den röda och den svart/vita bäst, men alla var fina =)

2010-10-28 @ 09:28:47
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0