Härlig helg!

Helgen har varit jättehärlig!

I lördags åkte vi till Eskilstuna och badade med barnens moster. Jag tror att alla uppskattade det! Sen åt vi lite mat på Sylvias innan det var dags att åka hem till Enköping igen.

I söndags var det fika hos en i mammagruppen. Jättetrevligt att träffa alla igen. De blir stora så himla fort tjejerna och killarna! Man märker det varkligen nu när man inte ses så ofta! Sen så kom ju karln hem igår och vi avslutade dagen och helgen med en riktig festmåltid. Entricôte med strips och bearnaisesås. Till efterrätt blev det kladdkaka med pepparkakssmak och glass. Kladdkakan var helt ok, men inte så god som jag trodde att den skulle vara. Det kan ju iof bero på att jag var så mätt att jag trodde att maten skulle komma ut genom öronen på mig...

Kommentarer
Postat av: Lauritzkarine

Great site. Keep doing.

2011-02-04 @ 08:42:27
URL: http://lauritzkarine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0