Suuuugen!

Shit vad jag är sugen på någonting gott att äta! Nu menar jag inte en lagom röd köttbit med en god potatisgratäng till eller en härligt krämig pastasås serverad med färk pasta. NEJ, jag hungrar efter godis och annat snacks!

När jag väl har börjat tänka i snaskbanor så kan liksom inte hjärnan koppla ifrån. Just nu är jag som allra mest sugen på pingvinstänger i smaken mint, skolkritor, sockerbitar (godiset alltså), fruktskum och mest av allt så är jag sjuuuuuuukt sugen på ostbågar! Helst ska det vara sånna där extra stora ostbågar. Mmmmm! Jag kan riktigt känna hur de smälter i munnen och den härliga ostsmaken sprider sig i precis hela munhålan...

Nu sitter jag istället med en mandarin och försöker förjävels att övertyga mitt sug om att det var just det som jag ville ha. Fungerar sådär...

Tur att man är för lat och för snål för att gå två kvarter till affären! :-)

eller 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0