Nattningarna är lösta.

Jag kan meddela att när pappan i familjen sköter läggningen så somnar stora damen efter ca fem minuter. Vad gör jag för fel???? Vi har pratat om hur vi gör och vad jag kan förstå så gör vi i stort sätt likadant. För honom tar det alltså fem minuter, för mig runt 90 minuter!!!!

Lösningen måste ju alltså vara att han tar alla läggningarna. Han får vänta med att göra någonting på kvällstid fram tills dess att barnen fyller, låt oss säga 15 eller så och absolut inte vill bli nattade längre.

Skämt åtsido så vet jag verkligen inte hur jag ska göra. Även jag måste ju kunna lägga dem. Gaaaah, man kan ju bli gaaaalen! Vad är jag för en mamma som inte kan lägga min egen dotter?

Jag får ta och tänka att sambon är så tråkig att hon somnar ifrån honom på en gång. Eller att jag är så fruktansvärt go och mysig att hon helt enkelt inte vill somna ifrån mig. Man skulle ha ett litet samtal med en sån där supernanny och fråga vad jag gör för fel... För jag har verkligen ingen aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0