Lördag.

Idag har vi lyckats bli av med en del barnkläder. Har dock stora mängder kvar, så om det är någon som vill köpa så är det bara att höra av sig. Nu har jag/vi främst tjejkläder kvar, men det finns även en del kill och unisex kvar. Storlekarna är mellan 50 och 68. Jag har tänkt att jag ska stå på loppis och sälja resten någon gång nästa år annars. Det är ju sånna extrema mängder kläder. Det är ju sjukt att man har köpt på sig så mycket!

Sen har vi hunnit med ett tvåårs kalas oxå. Massor av gott fikabröd bjöds det på! Jag kan säga att vågen nog har tagit tillbaka den viktminskningen som den har visat hittils, men det kan det ju vara värt. Gott var det iaf! :-) Jag får ta och springa en runda extra nu i veckan istället.

Nu ska jag ta och krypa ner i soffan. Barnen somnade som två stockar och karln har feber, så han stupade i säng han med. Det positiva med att sitta ensam en kväll är ju att jag får välja vilket program som ska vara påslaget på tvn!

Kommentarer
Postat av: Troyenya

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-05-24 @ 21:21:37
URL: http://troyenya.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0