Lite kort om vad som händer hos oss.

Lillskruttan har nu fått två små tänder. Eller man kanske inte kan kalla dem för tänder än, för än så länge är de mest bara små piggar som kommit fram ur tandköttet. Hon äter nu "riktig" mat med god aptit. Bara det inte är den minsta lilla biten i, för då får hon fruktansvärda kvälvningar! Hon testade gåstolen för första gången idag och förstod på en gång hur hon skulle komma framåt. Detta trots att hon knappt nådde ner till golvet. Duktig tjej! :-)

Karln fortsätter att vara halvdålig. Eller dödssjuk, om man får tro honom... ;-)

Stora tjejen kan inte sluta prata om sin kompis Anton idag. De hade det riktigt roligt på öppna förskolan idag!

Förresten så fick vi korten som vi tog på öf för ett tag sedan. Jag tog både enkelbilder på tjejerna plus ett syskonkort. Alla tre blev jättebra! Antingen så måste vi nu bli sjukt fattiga eller försöka komma på vilka kort vi kan avstå ifrån. Ni som är intresserade av att få ett kort på tjejerna i julklapp eller så, kan väl messa vilken storlek ni skulle vilja ha, så vi inte kommer med ett frimärksstort kort när ni har rensat en hel vägg för att få plats med den väldigt vackra megastora förstoringen. ;-)

Och nu då till mig. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att jag är så sjuuuukt trött för tillfället. Igår somnade jag i soffan innan klockan blev halv nio. Då tittade jag ändå på värlscuphoppning på 24:an. Det brukar jag kunna hålla mig vaken till! Jag missade omhoppningen, men hann iaf se resultatlistan. Tror att R-G kom på 4:e plats som bästa svensk. Jag var som sagt alldeles nyvaken, så jag kan ju ha missuppfattat och blandat ihop det alldeles.

Jo, just det. Jag väntar med spänning på att se om klänningen kommer i tid. Jag måste ju vänta till på fredag em. Men har den inte kommit då så vet jag en mamma med panik! Kanske ska gå redan på torsdag och hänga undan kläder i affärerna ifall att det skulle vara så att jag skulle behöva köpa nya... Sen måste jag köpa lite smink samt skor och ev lite hårsaker...

Förresten så känns tån riktigt bra nu. Den är fortfarande svullen och lite blå, men gör mest bara ont om man klämmer på den eller försöker böja på den. Eller om någon gör som PBP gjorde och kliver på den. Då smärtar den oxå till lite. Hoppas svullnaden lägger sig lite så jag kan få på mig skor på lördag.

Festen är förresten flyttad. Hurra! Jag måste inte längre försöka flirta till mig skjuts, utan kan enkelt gå ett par kvarter för att sedan vara framme. Härligt!

Nepp, nu ska jag gå och lägga mig i soffan och försöka att inte somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0