Kvällen.

Efter att ha haft en nattning av barnen som tog drygt 1,5 timme, så tänker jag nu unna mig en skål med glass. Jag blir helt slut när de (läs. Den större) aldrig lägger sig lugnt och somnar. Hon väcker lillskruttan flera gånger och bara är överallt.

Jag vet inte hur vi ska göra med framför allt hennes sömn. Vi ska väl ta och testa det jag skrev i ett tidigare inlägg om att barnen ska flytta till sitt rum och att jag ska ha en madrass brevid min säng dit små tjejer som vaknar sisådär en tre-fyra gånger under en natt kan gå och bädda ner sig. Jag känner bara att vi har testat det mesta som känns bra att testa. Hon är ju över två, när ska nätterna och nattningarna bli bra?

Är det någon som har några tips så bara ös ur er. Kanske dags att testa någonting nytt om inte madrassidén fungarar...

Nu ska det fram med lite glass och sen ska jag bänka mig framför Grey's.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0