Klänningen passade!

Nu har jag fått klänningen som jag ska ha på rockabillyfesten på lördag. Jag kom i den! Tjohoooo! :-) Kruxet med alla klänningar nu för tiden är att jag verkar ha fått superbomber nu efter att ha fött barn nummer två. Det är ingenting som syns med blotta ögat, men ska man prova en överdel så kan man ge sig den på att den är för liten över brösten. Skitjobbigt! Hoppas de blir lite mindre nu när resten av mig ska bli det. Att även de hoppar på bantningståget liksom.

Även denna klänning är lite liten över brösten, men jag ska försöka hitta en BH som fixar till dem på ett bra sätt! Håll tummarna för att jag gör det oxå! Sen så ska det egentligen vara en sån där underkjol till klännigen. Så den står ut lite fint. De var tyvär slut på stället där jag köpte klänningen. Hittade en annan, men då kostade den över 600:- Det får helt enkelt bli utan underklänning! Jag tror att det går ganska så bra det med!

Det börjar närma sig och nu ska jag iväg någon kväll och hitta ett par skor till mina gigantusfötter och lite smink. Sen ska jag nog vara redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0