Ska kolla ny barnvagn på fredag.

Troligtvis blir det en sån här.



Det lutar iaf mot det nu. Ska bara kolla så att den går in i bilen och så. Jag vet att många tycker att det är dumt att köpa en vagn med små framhjul, men jag har verkligen fastnat för just den här vagnen. Mycket pga det stora utrymet för barnen, utan att vagnen blir så många centimeter bredare utvändigt. Om det nu blir en likadan vinter som det har varit så kommer jag säkert att ångra mitt val då, men men. Hur ofta har vi haft såndanna vintrar? Sen så bor vi i stan. Det betyder ju att det för det mesta finns någolunda plogade gator att gå på.

Vi får se om vi beställer en på fredag. Då ska vi nämligen till Västerås och klooa lite till. Vi ska nämligen få en barnfri helg nästa helg. PBPs mormor och morfar ville så gärna passa på att ta hend lite om sitt barnbarn innan hon får ett syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0