Dagen som kommer.

Äntligen fredag igen då!

Ska till MVC idag för näst sista gången. Bara en vanlig rutinkontroll. Detta betyder att sambon måste sluta tidigare för att ta hand om PBP. Lite stressande att ha henne med nämligen! Trevligt att få hem sin karl tidigare än vanligt!

Sen ska vi till V-ås där vi ska träffa min mor och far och lämpa över våran lilla skatt som ska vara hos dem fram till på söndag. En barnfri helg alltså. Ska försöka få med mig karln på långpromenader och sen så skulle vi behöva städa ordentligt oxå. Kan även tänka mig att vi kommer att hyra ett par filmer och titta på alldeles ostört. Det ska bli härligt! Kan tänka mig att det inte blir så många lugna helger framöver.

Sen ska vi köpa joggingskor till sambon. Han ska nämligen börja spring igen den hurtbullen. :-) Och så ska vi ju beställa vagnen oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0