Bläääää!

Ni får ursäkta, men mer positivt än så här blir det inte...

Ingen bebis i sikte och kroppen håller på att svullna upp till oanade volymer. Det är sjukt hur mkt vätska som kan samlas i kroppen på så kort tid! Jag ser ta mig tusan inte riktigt klok ut.

Som tur är så ska jag till MVC imorgon och BM ska ta och gröta runt där nere för att ev få igång någon reaktion. Typ en förlossning var det tänkt alltså... PBP kommer att få vara några timmar hos farmor och farfar. Det ska bli lite skönt att vara alldeles själv hemma ett tag! Om det inte händer någonting imorgon så hoppas jag på att barnmorskan kommer att tala för en igångsättning. Vi får väl se vad som händer. Helst av allt skullejag ju vilja att det sätter igång i natt. Eller kanske ännu bättre i morgon bitti så jag får sova ordentligt först. Men vad tusan, bara den kommer ut snart, så ska jag väl klara det även utan så himla mkt sömn i bagaget.

Ja, ni lär nog få höra hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0