Ut och gå.

Jag har nu byttt till min tunna jacka efter att ha blivit dyngsvettig igår på promenaden. Kruxet är bara att den inte går att stänga... Hmmm, kanske dags att köpa en riktigt stor stickad tröja.

Nu ska vi packa ihop oss och ta en promenad. Ska bli skönt, även om solen inte skiner riktigt lika mycket som igår.

Jag har precis fått reda på att barnvakterna för helgen ligger nerbäddade och sjuka. Ingen höjdare. Hoppas att ni kryar på er. Annars så får PBP komma till er en annan helg antar jag. Det är ju några dagar kvar, så förhoppningsvis så hinner mamsen och pappsen bli friska.

Dammsög lägenheten igår. Lite negativt med att vårsolen tittar fram är ju att allt damm och katthår verkar mångdubblas. När jag kom upp i morse så såg det ut som det var en vecka sedan som jag dammsög senast. Jaja, jag får väl ta och dammsuga nu några dagar i rad så kanske jag hinner ifatt dammexplosionen.

Nepp. Ta på kläderna och ut i den friska luften alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0