Trött!

Jag är så jäklarns trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Konstigt, för jag har sovit bra i natt och så... Vet inte om jag kanske håller på att bli sjuk. Hoppas verkligen inte, för man vill ju vara frisk i påsk.

Det har varit så himla skönt att ha karln hemma! Vet inte hur jag ska klara mig i hela 1½ dag utan honom här hemma sen...

Ska fika med Anna idag. Ska bli riktigt trevligt! Sen är det dags för bilens besiktning. Hu! Det är lika nervöst varje år... Hoppas, hoppas, hoppas det går bra!

Storhandling ska hinnas med idag oxå. Får se vilket humör lilltjejen är på. Lika spännande varje gång. Känns som att mitt humör inte är på topp, så jag hoppas verkligen på att hennes är det idag. Brukar inte bli ngn höjdare om vi båda är lite nere...

Just det! Håller tummarna för systeryster som för närvarande har högsta budet på en lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0