Hallooo!

Har haft en trevlig helg med en mkt trevlig middag i lördags. God mat och trevligt sällskap är ju aldrig fel! Lite tomt var det dock här hemma. Väldigt tyst och lugnt medan PBP var hos mormor och morfar.

I söndags gjorde jag och karln lite vårstädning här hemma. Det gäller att passa på när det går. Dvs när lilltjejen är utlånad. Mina största projekt var blommorna som skulle vattnas, slängas, ansas osv. samt badrummet som fick sig en riktigt ordentlig skrubbning. Jag använde så mkt rengörningsmedel så jag hade halsbränna resten utav dagen. Men det kan det vara värt för ett rent och fint badrum!

Vaknade i morse med halsont. Tydligen är det nu min tur att bli lite krasslig. Ingen större fara än så länge. Förhoppningsvis blir det inte värre än så här,men man ska väl inte hoppas på för mkt. Kom förresten just på att en bidragande orsak till smärtan skulle ju kunna vara all halsbränna och alla sura uppstötningar som jag har haft i helgen... Eller så är det bara en gammal hederlig förkylning. Det är väl bara att vänta och se hur det hela utvecklar sig.

Fick PBPs förskoleplacering i fredags. Vi fick plats på vårat förstahandsval. Känns skönt! Fast jag måste säga att det känns lite overkligt att hon snart inte ska vara hemma tillsammans med mig hela dagarna!

Ja, det var väl det som har hänt sedan jag senast skrev någonting här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0