God morgon!

Har varit uppe i ca en timme nu. Vi har hunnit käka frukost. Det tar lite tid för mig att komma igång så här på morgonen om man säger så... Jag åt min vanliga tallrik med fil, banan och musli. Elsa fick havregrynsgröt med hallon och blåbär. Det är verkligen en favorit!

Sitter nu och försöker komma på om vi ska ta en lång promenad eller gå till öppna förskolan. Jag väger över lite mot promenaden. Känner att jag verkligen skulle behöva röra lite på mig. Å andra sidan så tycker ju PBP att det är så himla roligt på öppna förskolan. Får se vad klockan blir. Kan hända att vi hinner med att ta en promenad innan vi går till Pluto, men då kan jag nog inte sitta här längre. Då får jag nog ta och sätta igång och göra oss iordning.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja det gick skiitbra att rida =) Han var jätterolig...Allt bra med er?? Puss

2010-03-17 @ 20:33:33
URL: http://alittlegirlsdiary.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0