God morgon god morgon!

Äntligen fredag! Sitter och väntar på att PBP ska vakna. Vi har lite tidspress idag eftersom vi ska åka och hälsa på människorna från mitt gamla jobb. Det ska bli roligt! Det var riktigt länge sedan som vi var där nu och det ska bli spännande att se deras nya lokaler! Hoppas det finns parkering bara...

Sen blir det väl inte så mkt mera den här dagen. Så ska det låta och lite fredagsmys i kväll bara. SSDL är ett av PBPs favoritprogram, så på fradagarna får hon vara uppe lite längre om hon orkar. 

Måste bara berätta att jag tycker lite bättre om våran granne idag. Igår borrade han nämligen en massa hål och han gjorde det på en timme!!!! Sen höll han på att banka till halv tio, men det stör inte oss. Borrandet varklart vid halv åtta. Tack så mkt!!!! 

Nej, nu får jag snart gå och väcka lilltjejen. Hon sover som en stock. Det är bara ett krux med att väcka henne. Hon blir på ett inte alltför roligt humör ett bra tag efter väckningen. Annars så är hon en solstråle på mornarna, men inte om jag har kommit in och förstört hennes sömn. Kanske ska testa om jag hinner ta en dusch innan hon öppnar ögonen.

Dags att sätta igång med någonting är det iaf.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Conrademine

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 18:16:23
URL: http://conrademine.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0