God lördagsmorgon på er alla!

Jag låg vaken i en timme innan PBP vaknade. Kunde kanske ha gått upp och gjort ngt vettigt, men det känns ganska så lyxigt att bara få ligga kvar i sängen och mysa ibland! Har lovat sambon att han ska få sovmorgon idag. Klockan är nu 07.25 och han sover fortfarande. hur länge är en sovmorgon egentligen? Jag vet att sist jag skulle få sovmorgon så kom de in och väckte mig en kvart efter att de hade gått upp. Inte riktigt sovmorgon om ni frågar mig. Nu har han sovit en timme längre än oss andra och han ska väl få fortsätta snarka ett tag till. För jag är en omtänksam kvinna förstår ni. ;-) Ja, när jag känner för det iaf... PBP är väldigt snäll och lugn idag oxå så här långt och det underlättar kan jag ju tala om.

Idag ska vi upp till svärföräldrarna. Vi ska fira dem båda två. Maggan har fyllt år och Göran ska fylla om inte en allt för snart framtid, så de brukar slå ihop det hela. Trevligt ska det bli iaf! :-)

Hoppas på att kunna släpa ut sambon på en promenad oxå nu på fm. Det har inte blivit några promenader de senaste dagarna. Vi skulle ju kanske kunna ta vagnen upp till svärisarna, men det är så osäkert om jag klarar av att gå så pass långt eller ej så det känns inte som ett riktigt alternativ. Nej en promenad i hemmets närhet är vad jag har siktat in mig på.

PBP har precis klätt av sig till nakenfis och kissat en liten droppe i pottan. Hurra för min lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: Jimmygabrielle

Really great site man!!

2011-03-29 @ 16:25:25
URL: http://jimmygabrielle.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0