Vet ni vad?

Igår när jag hade lagat middagen och sambon inte behagade dyka upp någon gång så sa jag till PBP att hon skulle gå och säga till honom att maten var klar.

Hon gick så och bankade riktigt hårt på dörren tills han öppnade den och gjorde sedan tecknet för mat!

Det är ju sjukt vad mkt bra användning jag kan ha av henne nu! Hade tänkt att hon skulle få lära sig att teckna följande nu:
-Kom och ge min mamma en fotmassage. NU!!!
-Mamma är sugen på vindruvor. Kan du ge henne en skål fylld med sånna?
-Jag är på dåligt humör! Underhåll mig medan mamma tar ett bad och vilar upp sin ömma kropp lite.

Ska nog ta mig en funderare på vad som mer kan vara väldigt viktiga fraser att lära min söta lilla snart ett och ett halvtåriga tjej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0