Min duktiga lilla tjej!

Idag har vi varit hos PBPs farmor och farfar och ätit middag. Jättegott!

PBP älskar att vara där nu för tiden! Det är jätteskönt att det har vänt nu!

Vet ni vad min, (eller kanske våran) tjej gjorde när vi var där? Hon sa till att hon behövde gå och kissa. Tre gånger!!! Ena gången hann vi inte fram så då kom kisset i blöjan. De hade ju pottan på övervåningen så det tog lite tid för oss att ta oss dit, men de andra gångerna kom det där det skulle.

Hon har aldrig sagt till att hon behöver kissa när vi har varit borta förut. Det känns som att det är ett stort steg i rätt riktining!

I morse blev hon lite ledsen när jag hade stängt in mig på toaletten och sambon var tvungen att stänga om sig i badrummet där han hade hittat en kattspya i modell större. Hon var alltså heeeelt ensam i säkert femton sekunder innan jag kom ut. Då blev hon glad igen. Helt plötsligt går hon ut i hallen och skriker igen.Jag som är lite smått upptagen av att göra iordning frukost säger bara att jag finns ju här och att hon inte behövde skrika längre. När hon inte slutar så vänder jag mig om och ser efter vad hon vill. Då står hon och pekar på toalettdörren och ropar efter mig. Hon behövde kissa. Fatta vilken trög morsa hon måste tycka att hon har! Jag som har sagt till henne att hon ska säga till när hon behöver gå och kissa. När hon sedan gör det så fattar jag ingenting. Jag tror att jag måste ta och uppgradera mig. Jag hinner inte riktigt med i hennes utveckling. :-)

Jag går och lägger mig som en stolt mamma idag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0