En helt vanlig dag.

Ingenting annorlunda över huvud taget med den här dagen. PBP vaknade i våran säng, ja jag flyttade över henne till oss efter att ha försökt få henne att somna om i en timmes tid, klockan sex. Sen tog vi våran sköna lååååångsamma morgonrutin och plötsligt var klockan snart nio och det var dags att gå till öppna förskolan.

Är det inte konstigt vad tiden på morgonen bara kan försvinna ibland?!?

Öppna förskolan var rolig som vanligt! träffade bland andra Nina och Milo där. Det var länge sedan vi träffade dem. Tror bestämt att det var i början av december när han fyllde år. Man ser verkligen på andras barn som man inte träffar så ofta hur snabbt deras utveckling går! En sak som är lite tråkig är att PBP har blivit lite mera tillbakadragen och blyg igen. Inte så farligt som det har varit tidigare, men lite mera tillbakadragen. Jag tror att det kan bero på den långa julledigheten då vi bara har träffat folk som vi känner. Det blir nog bättre om någon eller ett par veckor skulle jag tro.

Pratade precis med systeryster, för jag hade fått ett mail från polarn och pyret om att deras rea på ytterkläder började idag. Min kära syster lovade att gå förbi och hänga undan en overall i storlek 98 om hon hittade någon fin. Det är ju bra att kunna köpa ett år i förväg. Man sparar ju en hel del pengar på att köpa kläderna på rea. Men, men om det inte finns någonting så får vi väl betala fullt pris i höst i stället. Det ska vi väl inte bli helt ruinerade av heller hoppas jag. :-)

Jag känner verkligen hur det kliar i fingrarna. De vill shoppa!!! Rea på PO.P, snart rea på lillaw.se, samt att jag skulle vilja skicka efter lite saker från H&M. Hmmm, jag undrar om det finns någon rik människa där ute som skulle vilja sponsra mina shoppingfingrar den här månaden?

Evenruellt så åker jag och PBP till Eskilstuna på fredag och kollar in overallen och passar på att träffa PBPs moster ett tag oxå.

I morgon ska vi gå och luncha med Sandra. Ska bli jättetrevligt. Hon börjar ju snart sitt hårda liv med arbete och sånt som jag har hört att vissa personer faktiskt sysslar med. Då blir det inga flera lunchningar mitt i veckan. Buhuu! Jaja, man får väl ta och träffas någon gång på helgen istället. Jag tror att det var så vi umgicks förr i tiden, innan vi blev två trepersonersfamiljer.

Jag har precis upptäckt att jag har tappat bort skyddspluppen till det trådlösa bredbandet. Undrar vem jag har fått hjälp av. Kan det vara PBP eller någon av katterna. För inte kan det väl vara jag som har förlagt den någonstans... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0