Tavlor.

Igår var jag och hämtade mina finfina tavlor som jag hade beställt hos Nina.



Mina tavlor påminner om dessa, men det står Hemma är där kärlek och kaos bor. På orginalet står det ...där kärlek och lugn bor, men jag kände att det inte riktigt passar in på våran familj just nu. För det mesta är det full rulle och kaos här hemma, men det är ju lika mycket vårat älskade hem för det. Nina fixade till min specialbeställning jättefint!

Jag har tänkt att de ska hänga i köket och runt omkring ska vi sätta fina kort på familjen. Tror att det blir bra!

Nu kom jag på att jag nog skulle kunna tänka mig ett par tavlor där det står att "Hemma är där de jag älskar är".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0