God morgon!

Jag är så där sjuuuukt trött som man kan vara ibland! Jag har bara ingen förklaring till det hela och det känns lite sådär... Barnen har ju sovit ganska så bra inatt. Lillskruttan vaknade ca en timme efter att jag hade somnat och ville ha sin napp. Efter att hon hade råkat spotta ut den sisådär 23 gånger på en halvtimme, eftersom hon är täppt i näsan så tog jag upp henne till mig och sköljde näsan och bytte blöja. Skulle ju ha gjort det på en gång, men min hjärna går på sparläge så där på natten... :-) Det blev iaf lite bättre och hon fick sova hos mig resten av natten. Vi fortsatte sedan med hostningar och napputspottande lite då och då under natten. Jag tyckte dock inte att det var så himla farligt...

05.05 vaknade jag av att stora tjejen var vaken och grät och ropade på mig. Dags att byta säng och få henne att somna om. Det gjorde även jag,men halv sex var det dags för den yngre systern att vakna igen. Sängbyte till straxt före halv sju då stora tjejen vaknade igen och ville ha frukost.

Så har min nattsömn sett ut. inte så farligt som det kan vara, men inte heller helt lugnt.

Ska berätta om min dag igår lite senare idag, samt ge lite middagstips, vilket min lillasyster är i behov av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0