Andas ut...

Idag har det verkligen känts som att jag inte ahr hunnit sitta och tänka någonting över huvud taget.

Först var det ju det att försöka samla upp kattkiss i morse. Samtidigt skulle jag göra iordning mig och barnen. Sen till dagis och lämna. Skönt iaf att PBP tycker om att gå till dagis nu, så lämningarna går fort och smärtfritt.

Sen till veterinären där vi var i vad som kändes som en evighet.

Hem och skriva klart CVn. Det är sjukt vad svårt jag ska ha för det. Man ska ju bre på och tala om hur fruktansvärt bra man är och att man skulle passa perfekt för jobbet. Jag har lite svårt att säga att jag är bäst här i världen. Tror dock att jag fick ihop ngonting skapligt till slut, men det tog låååång tid!

Slänga i sig lite lunch och sen iväg och hämta dotter på dagis, för att sedan ta med mig barnen upp till svärföräldrarna för att skriva ut lite papper. Tro't eller ej,men vi har ingen skrivare... Man klarar sig utmärkt för det mesta,men det är fruktansvärt irriterande när man väl behöver ha en! När vi hade packat ur oss ur bilen och umgåts lite så är det dags att fixa det som vi kom dit för att göra. Gissa vad som hände... Det fungerade inte. Teknik kunniga jag hade väl tabbat mig på något sätt så det var bara till att packa in oss i bilen igen och åka hem.

Väl hemma fixade jag till CVn och tog sen bilen till veterinären för att köpa foder, svärisarna för att skriva ut papperna och till slut apoteket för att hämta ut Gustafs medicin.

När jag väl kom hem så hann jag inte sitta många minuter innan det var dags för barnen att gå och lägga sig. 
 
Nu har jag plockat iordning lite och kollat några minuter på TVn, så nu känns det som att jag har kommit ifatt mig själv.

Skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0