Tiden går så fort!

Nu är den här. Veckan som PBP börjar på dagis alltså. Jag har hela tiden tyckt att det är en bra bit kvar till dagisstarten, men nu är den snart här på riktigt... Ska bli spännande!

Själv tror jag att jag har haft en mild form av mjölkstockning. Jag hade feber och ont i ena bröstet igår och även en del idag, även om febern har gått ner. Det verkar som min kur bestående av värme och frekvent ammande har fungerat. Jag skulle kunna tänka mig att boven eller kanske bovarna i dramat kan vara för små BHar, samt att jag ligger och ammar väldigt mycket. När jag ligger så känns det inte som att hela bröstet töms liktsom. Gissa om det kändes jobbigt i natt att böhöva sitta och hålla sig vaken under hela tiden som amningen pågick??? Måste ta tag i det där med att köpa nya Bhar oxå.

Det är bland det värsta jag vet, att köpa BHar alltså. Det är ju en sån där sak som man verkligen måste prova i affären. Sen så passar de aldrig, är det vinter så måste man ta av sig 20 lagermed kläder innan man kan prova. Är det sommar så är man lite så där lagom klibbig så att det blir lite jobbigare att få av och på sig det man ska prova. Ännu värre blir det när man tänker på alla klibbiga människor som har provat kläderna innan... Sen så hittar man aldrig rätt storlek. Och hittar man en storlek som är bra så kan man vara säker på att det bara är just i den modellen som den storleken är den rätta...
Jag HATAR att prova BHar!!!!

Jo förresten så har jag ju glömt att uppdatera hur det går med vikten. Jag har gått ner 2,1 kg än så länge. Hoppas kurvan fortsätter att gå i den riktingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0