God morgon på er alla!

Solen skiner som bara den och i huvudet bor det en liten gubbe som håller på att banka med en klubba på en gong-gong. Skúlle vara en perfekt dag om bara den lilla gubben kunde ta och sluta snart! Men man kan ju inte få allt här i världen, så jag har bestämt mig för att vara glad över det underbara vädret iaf!

Hade tänkt att gå till lekparken idag, men funderar nu starkt på att ta öppna förskolan istället. Finns för och nackdelar med båda. Lekparken är ju ute i solen och det är en ganska så låg ljudnivå. = Skönt för mitt huvud idag! På öppna förskolan underhåller PBP sig i stort sett själv och får leka med andra barn. = Skönt för mitt huvud idag!

Nu är det en liten tjej som har tröttnat på att jag sitter här. Jag har ju säkert gjort det i fem minuter eller så... Bäst att böka på oss kläderna och gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0