Fööör trött!

Jag är för tillfället för trött för vad jag än kan komma på att göra. Jag orkar inte ens gå ochlägga mig. Skulle jag göra det så skulle jag i sånt fall vara tvungen att fixa videon och spela in Grey's. Och sen måset jag försöka få tid att titta på det i morgon. lika bra att kolla på det idag alltså.

Igår var jag över till grannen igen. han har börjat borra med slagborren sent på kvällarna igen. Jag tyckte minsann att han sa att han var färdig med allt oljud för bra många veckor sedan. Jag börjar faktiskt bli riktigt less på det här nu! Igår satte han igång klockan tio över nio. Idag höll han på mellan halv åtta och åtta någon gång. Kruxet är ju bara att man inte vet om han är färdig eller ej.

Det här borrandet har förstört våran läggningsrutin med PBP som vi hade fått till att fungera så himla bra. Nu är hon ofta rädd när hon ska gå och lägga sig. Detta pga att hon har blivit väckt av att ngn har kört in slagborren i väggen precis när hon har börjat slumra till.
Vissa dagar har vi ju hållt henne uppe för att hon ska slippa detta, men det känns inte hållbart att hålla henne uppe till tiotiden varje kväll bara för att grannen ev kommer att borra några utav sina typ tre miljarder hål. Det skulle nämligen medföra att hela dagarna blir konstiga. Ändring av mattiderna. Inte hinna gå till öppna förskolan som hon älskar osv osv.
Jag är så jäklarn TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT TRÖTT på den här skitrenoveringen nu! Hoppas han är klar tills det att nästa barn kommer!

Idag var vi till kungsbyn och köpte lite billigt kött. De har fläskvecka nu. PBP blir som galen när vi är där! Hon älskar att titta på alla saker de har och framför allt att springa omkring som en tok i affären. Till slut fick hon gå ut tillsammans med sin far. De tittade på några kossor och getter. Tyvär så hade inte djurparken öppnat för säsongen än så det blev bara på håll, men hon var nöjd och glad i iaf!

Var ute på en långpromenad idag. När jag inte är så hemskt gravid så skulle jag väl kanske inte kalla det för en långpromenad, men för tillfället så är det så långt som jag orkar ta mig fram. Det är ju sjukt att när man verkligen behöver röra ordentligt på sig, så gör det bara ont. men jag försöker att se det positiva med förvärkar, sammandragningar och hugg i de nedre regionerna. Jag tänker som så att förra gången så mådde jag ju hur bra som helst och det gjorde aldrig ont att gå. Förlossningen gick oxå lite sisådär kan man kanske säga.
Den här gången känns det som att kroppen övar upp sig som bara den inför förlossningen. Hoppas verkligen att min teori stämmer. Försöker även att profylaxandas och tänka bort smärtan så gott det går under promenaderna. Det funkar väl så där, men jag försöker iaf...

Jo visst det ja! Nu har vätskan börjat ansamlas på riktigt i min kropp. Alltså går jag nu omkring med mina inte alltför sexiga stödstrumpor. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0