Trött!

Jag är såååå fruktansvärt trött idag! Var skittrött igår kväll oxå! Gick och lade mig före nio. Tänkte att jag kunde ligga och läsa en lång härlig stund. Jo, eller hur... Efter typ två sidor så såg jag både dubbelt och trippelt och det var bara att ge upp. Har sovit i stort sätt hela natten. Bara varit uppe en kort stund och två gånger för katterna, men det räknas ju inte riktigt...

Vaknade vid halv sex. Då hade jag ju sovit jättelänge och borde ha studsat upp ur sängen. Eller kanske inte...

Både sambon och PBP är småförkylda så det kanske är ngt sånt på G för mig oxå. Hoppas inte! Jag gillar inte att vara snorig och ha lite småfeber!

Idag blir det nog bara till att vara hemma och ta det lugnt. Skönt att ha sånna helger oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0