Sängen väntar...

Egentligen är jag på tok för trött för att orka sitta här, men vad tusan, jag kan ju inte gå och lägga mig lika tidigt idag oxå. Sitter jag här så brukar jag lätt kunna få en timme att gå utan större problem. Har bara ingenting vettigt att skriva om. Egentligen har jag väl en massa att skriva om, men eftersom att jag har lovat att inte skriva om just den saken, så måste jag försöka att hålla mig. Åtminstonde ett litet tag till. Ja, Gud vad mkt jag har att berätta... Shit vad svårt att vara tyst! Det som är bra med att skriva och kunna läsa igenom saker och ting, (även om jag i stort sätt aldrig gör det sista...), det är ju att man kan skriva en massa och sen bara sudda ut det. Då har man ju fått det hela ur systemet på ngt sätt iaf! :-)

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. John Blund drar och sliter i mig och jag fattar verkligen inte varför han är så himla angelägen om att jag ska gå och sova just nu? Inte blev det bättre av att jag försökte kolla runt lite på nätet för att få inspiration. Det enda som trycks upp under näsan på en är den här Anna Anka. Jag orkar inte ens titta på tanten. Klarade av typ fem minuter. Otrevligare människa får man väl leta ganska så länge efter, eller? Hon tyckte Victoria Beckham var den otrevligaste i Hollywood. Det har jag ingen som helst aning om ifall det stämmer eller ej. Men jag tror lite på att man inte ska kasta sten i glashus. Det känns som att fru Anka sitter i ett väldigt skört glashus. Jag kan bara hoppas på att det är ett spel inför kameran. Men som sagt var, så har jag inte kunnat titta på henne ngn längre stund så jag kan ju ha helt fel. Men det tror jag inte... Skulle vara intressant att se henne när hon är i Sverige, för tydligen så ska hon vara väldigt avskalad och svensk till sättet när hon är här. Enligt henne själv alltså... Vet inte riktigt vad det betyder...

Ok jag kanske kan vara lite mkt jante ibland. Men jag umgås hellre med ngn som är lite för mkt, än en som är lite för lite jante!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0