Ny morgon.

PBP tyckte att det var dags att vakna vid kvart i sex idag. Det var väl rätt ok, men jag tänkte ändå att jag skulle försöka få ligga och dra mig en liiiiten stund till. Och en liiiten stund var precis vad det blev. Hon hade väl inte alls ngn lust att ligga där i våran säng och sova, eller ens ligga och mysa ngn längre stund... Ett, tu, tre så var hon nere från sängen och redo för att käka gröt. Det var helt enkelt bara att gilla läget och pallra sig upp.

Idag är jag inte alls yrslig. Skönt! Och vädret ser helt underbart ut! Jag funderar så smått på om vi skule hoppa över att gå till öppna förskolan och ta en lååångpromenad istället. Det vore skönt!

Fick för mig att det var fredag idag... Inte alls roligt när man slår på TVn och de talar om att det är torsdag. Jag som hade tänkt att det skulle bli såååå mysigt att ha sambon hemma ett par dagar nu! Jaja, det är ju bara en dag kvar, så jag ska väl kunna stå ut, eller hur?!?

Helgen blir antagligen ganska så lugn. Ingnting inplanerat så här långt. Får väl se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0