Nu är det då dags...

Idag är det dags för återinförandet. Lite spännande så där! Jag har inga större förhoppningar eftersom det verkade som att de inte fick ut så många ägg den här gången. Fast å andra sidan så behövs det ju bara ett om det fungerar. Det är väl bara att vänta och se...

PBP ska till farmor och farfar. Hade tänkt att hinna förbi öppna förskolan innan, men det känns lite stressigt. Fast å andra sidan så är hon ju alltid glad när vi är där och tiden verkar gå lite fortare. Vi får väl se vad klockan blir här innan jag kommer iväg. Man vill ju gärna vara så nytvättad som möjligt och går vi till öppna förskolan så är det ju några extra timmar som jag inte är tvättad på. Hmmmm....Att jag ska ha så himla svårt att bestäma mig hela tiden!

Uppdatering ang sofforna. Vi har inte fått våra soffor än. Vi ringde dit i tisdags eftersom att de inte hade hört av sig. Det visade sig att de bara hade fått tvåsitsar levererade och att trorna typ var slut. Det var inte jag som pratade med dem, så jag vet i nte om de var slut för tillfället eller över huvud taget. Tänkte att sambon skulle få ringa dem imorgon igen så får vi kanske lite klarhet i det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0