Ljuvliga natt!

PBP har sovit hur bra som helst i natt. Vaknade dock vid halv fem när sambon var uppe och stökade runt. Jag vet att han gör allt så tyst han bara kan, men det verkar som att PBP sover väldigt lätt just vid den tiden på dygnet. Hon ville inte somna om själv så jag tog in henne till min säng för lite mys och där somnade vi om båda två och sov fram till klockan sju! Inte illa, va?!?

Jag hade tänkt att vi skulle gå till öppna förskolan idag precis som vanligt, men dels så regnar det, vilket gör att jag helst bara vill sitta inne med en kopp the. Sen så är jag fortfarande lite öm i magen sen igår. På det kan läggas att våran lägenhet är i STORT behov av att städas. Nej, det blir nog till att vara hemma idag. Kanske tar oss ut på en promenad iaf om det här i magen bara vill gå över. Jag undrar vad han höll på med igentligen...

Imorgon är det alltså insättning. Försöker att inte hoppas för mycket, men jag känner att det börjar spira ett litet hopp längst ini magen. Det är väl inte så mkt att göra åt saken. Jag kommer att bli ledsen om det inte fungerar, men sånt är livet. Det kommer fler insättningar och fler försök. Det känns ju inte riktigt så när man väl är dät med ett negativt gravtest eller mensen rinnandes. Men så är det ju faktiskt. Insättningarna kommer inte att komma lika ofta den här gången bara eftersom att även de är ganska så dyra. Därför så vore det optimalt att det fungerar den här gången! Man kanske kan få dem till att sätta in sisådär tio, femton embryon... Vad tror ni om det? ;-) Jag tror knappt att jag skulle klara av två eller tre samtidigt. Jag skulle ju åtminstonde inte komma ut någonting, för hur tusan får man alla ner för trappan. Då måste man ju i sånt fall lämna några uppe i lägenheten och några nere i trapphuset. Hmmm... Kanske skulle fungera iaf. Gäller bara att inte glömma nycklarna, för tänk om man skulle råka låsa in ett par av barnen. Då skulle man ju inte direkt känna sig som världens bästa mamma...

Hoppas jag hinner rycka upp mig och må lite bättre innan lördag. Jag vill ju inte känna mig så här direkt. Sabbar stämningen lite om jag kommer i myskläder, då jag inte kan ha ngt som sitter åt runt magen. För tillfället vill jag även mest bara kura ner mig i en filt och ojja mig lite over min stackars svullna mage. Inte ngn stämningshöjande person direkt... Fast jag tror nog att det ska ha gått över till dess. De andra gångerna har jag ju blivit bra på bara en halv dag eller så, så även om doktorn har gjort mig riktigt mörbultad så borde det ju kunna gå över på några dagar tycker jag! Vi får väl se. Annars så ser jag verkligen fram emot lördagens inflyttningsfest!

PBP kommer att vara hos farmor och farfar i morgon och på fredag åker vi till mormor och morfar och lämnar henne. Där blir hon kvar till på söndag då de är så snälla och kommer hit och lämnar henne. Snacka om att vi lämnar bort henne mkt den här veckan! Men hon tycker ju att det är så roligt att det inte gör ngt.

Slutligen så vill jag bara säga: Kolla in den här killen!

http://www.youtube.com/watch?v=mzG0aFtmBlI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0