Kunde ha blivit riktigt tidigt idag...

PBP vaknade klockan halv fyra idag och ville verkligen inte somna om. Buhuuu, tänkte jag. Stackars mig! Jag tycker nämligen väldigt synd om mig själv vid den där tiden på dygnet... Inte förrän klockan var starxt efter halv fem så somnade hon äntligen! Sen sov hon fram till tio över sju!!! Jag vaknade flera gånger, för jag började allvarligt fundera på om hon fortfarande levde. Det gjorde hon ju så klart!

Mår illa som bara den idag. Borde nog ta och äta lite frukost, men inte tusan är man sugen på havregrynsgröt när man mår illa... Får ta mig en rundtur i kylen och se efter vad vi har. Är ganska så säker på att det inte är mkt som kommer att falla mig i smaken. Jaja, så länge jag slipper kräkas så får jag väl vara nöjd!

Kommentarer
Postat av: Isabelle & Nova

Haha! åh vad jag känner igen det där, man liksom tittar på de små liven om inte pillar på dem och undrar varför de sover så suspekt gott ;) så ligger man själv där på helspänn!



skönt att du fick sova liiite till i alla fall, halv fyra kändes lite sådär mitt i natten ;)

och GRATTIS till frö´t i magen, vad underbart mysigt! helt plötsligt så blir den långa resan väldigt mer värd :)

Önskar er all lycka till!

Kram från oss

2009-09-25 @ 09:17:42
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack tack! Ja, ibland blir det tidigare än vad man har tänkt sig, men när man har en sån sötnos som väcker en så gör det ju inte allt för mkt. Jag missade ju att gratta Nova. Hoppas att hon hade en toppendag medmånga fina paket!

kram kram

2009-09-25 @ 19:58:41
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas allt går vägen. Tycker det är kul att du lyckas med en gång denna gången. Håller verkligen tummarna för er att det ska bli ett litet syskon till dottern Elsa.

Tråkigt att du mår illa, förhoppningsvis mår du bättre snart.



Vi önskar er all lycka till med bebisen i magen.



Kramar Jenny (f.d NA3B) med sambon Fredrik

2009-09-25 @ 20:37:11
Postat av: Elin

Tack så mkt! Det värmer med alla lyckönskningar!

Hoppas allt är bra med er!

Kram kram

2009-09-27 @ 19:22:27
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0