Känns lite bättre nu!

Ibland kan jag bara bli så trött på mig själv. Sitter och deppar ihop utan att ha ngt att deppa ihop över än...

Med en eftermiddag med världens underbaraste unge och karl så känns det mkt bättre! Det gäller att uppskatta de personer man har omkring sig istället för att söka efter nya. De som kommer in i ens liv gör det så småningom iaf. Hade vi inte haft problem på barnfronten så hade det inte varit PBP som hade varit världens underbaraste, nej för då hade vi antagligen redan haft våra två barn innan hon blev till.

Sambon frågade lite försiktigt när han kom hem vilken dag som mensen borde komma på. Eftersom att den inte har varit helt regelbunden så vet jag inte, svarade jag. Bara så jag vet när du kanske mår lite så där dåligt igen sa han. Han hade redan gjort upp en plan om att kunna ta ut flextid och på så sätt korta ner dagarna för att kunna vara hemma hos oss. Är han inte gullig! Sen så sa han att han skulle till affären i morgon och undrade om han skulle köpa ett gravtest. Han var nämligen så spänd och förväntansfull. Här kan man snacka om att vi är olika. Jag tar ut förlusten i förskott och han vinsten. Skönt att inte alltid vara likadana! Inför de tidigare försöken så har det varit tvärt om. Jag har varit den påhejande och han har dragit lite i bromsen. Det verkar som att vi byter roller lite då och då för att få en jämnvikt i familjen i stort.

Men ngn vis människa har sagt att den som väntar på ngt gott väntar alltid för länge. Och hur sant är inte det ?!?



 Ett stort hjärta till alla som orkar med mig när jag mår så här! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att det känns bättre nu! Och din karl, han kan han, när han måste! Dom vet oftast när det gäller, när man verkligen måste skärpa till sig!



Puss o kram på dig!!!

2009-09-16 @ 21:14:42
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: Elin

Jo visst kan han! Han är bra att ha för det mesta! ;-) Han har ju hunnit få en hel del övning de senaste åren oxå...

Riktigt glad att jag har honom!

Kram kram

2009-09-17 @ 08:13:07
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller tummarna för er!!!!

2009-09-17 @ 19:25:46
Postat av: Elin

Tack så mkt! Gulliga du!

Kram kram

2009-09-17 @ 19:57:16
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Klart vi orkar med dig när du är deppig. Du är ju världens bästa syster!!! Du vet att du alltid kan ringa och prata av dig om ALLT!!!! Jag är väldigt bra på att lyssna =) Puss på dej

2009-09-20 @ 21:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0