Blogga, blogga, blogga.

Idag när PBP är hos sin mormor och morfar så har jag ju all tid i världen att bara ösa ur mig alla mina åsikter kan man tycka. Det var iaf vad jag hade planerat.

Sovmorgon till 08.30 i morse! Jätteskönt, men hade sen ngn konstig sorts yrsel så jag var tvungen att lägga mig i soffan ett tag ör att inte ramla ihop och kräkas. Jättekonstigt, men jag kan få så där lite då och då. Hade så under en period när jag var gravid. Inte trevligt alls! Om ni undrar varför det ev är lite extra bokstäver i det här inlägget så har jag ett plåster på vänster långfinger. Jag och sambon krockade i morse när jag skulle sträcka mig efter tillbringaren och han skulle skölja av en kniv. Det hela slutade med ett stort morr från min sida och en liiiten rispa på fingret. Plåstret gör mig helt handikappad när jag försöker skriva på datorn. Istället för att trycka på en tangent så trycker jag på typ tre samtidigt. Försöker att läsa igenom det jag har skrivit, men eftersom jag aldrig brukar göra det så tycker jag ju att det går så himla långsamt då och så skiter jag i det istället...

Iaf så fick jag frukosten framdukad och sen har vi kollat på en film. Ett, tu, tre så har halva dagen gått. Jag vet inte riktigt var den tog vägen heller. Nu måste vi ta oss till affären och till systemet för lite shopping. Fast först måste jag ta en lååång dusch. Hade nämligen på mig absolut torr igår kväll och blir jag det minsta varm när jag har det på mig så fräter det sönder mina armhålor. Säkert jättenyttigt att använda. Men det är ju effektivt till tusen iaf! Glömde ju så klart vaxningen igår igen. Kom på det precis när jag skulle gå och lägga mig, men då var medicinen instoppad där den skulle vara så då är det bara att ligga stilla på rygg ett bra tag om man inte vill att det bara ska vara en massa klet överallt. Ni som har tagit dem vet. Till er andra, var glada att ni har sluppit!!! Rakning idag istället alltså.

Det blir lite olika drinkar idag. Alltid roligt med lite omväxling!

Men jag som hade så mkt tid för att blogga, märker att tiden har gått rysligt fort idag. Hörs senare om jag hinner med att skriva lite innan vi cyklar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0