Abstinens!!!

Ja, riktig abstinens har jag haft nu i helgen. Jag fick nämligen en liten pik av sambon förra helgen om att jag inte är så sällskaplig av mig när jag sitter vid datorn när de andra i familjen är vakna. Kan kanske hålla med lite om det. Å andra sidan så brukar jag inte sitta här långa stunder på helgerna. I alla fall så tänkte jag att jag skulle ha en datorfri helg. Det har gått rätt bra, men gissa vem som satt här i stort sätt hela gårdagen och letade efter ny musik. Jag kan säga så här. Det var inte jag och inte PBP... Hmmm! Påpekade det lite fint och det var ju inte aaaalls samma sak som när jag satt här i kanske 30 min...

Hur sällskaplig har jag då varit i helgen. Dagtid helt ok, men kvällstid. Jag kan uttrycka mig så här: Har det varit kväll den här helgen??? Jo, i fredags var jag ju pigg fram till halv elva eller ngt sånt. Rekord! I går blev det dock ngt tidigare... Jag somnade i soffan klovkan 20.30!!! Vaknade en timme senare och förflyttade mig bara helt lugnt till sängen. Sov till sex i morse!

Jag fattar verkligen inte hur tusan man kan vara så sjukt trött. I morgon blir det till att försöka aktivera mig under största delen av dagen för att se om jag kan ignorera tröttheten på så sätt. Annars vet jag inte vad jag ska göra? Har ni ngr förslag? Jag är ju ute och går varje dag. Motionera hårdare än så vill jag inte göra för tillfället, för när jag har ansträngt mig den senaste tiden så har jag fått ont i magen. Det är säkert ingen fara, men jag tänker inte anstränga mig allt för mkt den närmaste tiden.

Funderar på att börja med järntabletter och se om det kan hjälpa. Men jag ska ringa och boka inskrivningstid på MVC i morgon, så då kan jag ju ta och passa på att pumpa dem på information om den här extrema tröttheten. Det måste ju ha funnits ngn före mig som har upplevt samma sak tycker jag...

Nepp, jag har lovat sambon att betala räkningarna. Inte direkt det roligaste jag vet, men ngn måste göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0