V. 9



Fostret är nu stort som en vindruva. Tydligen så kan min sköldkörtel vara mer framträdande än vad den vanligtvis är. Är det ngn som kan tala om var den sitter någonstans så jag kan vara lite beredd om det är ngt som helt plötsligt ploppar ut på kroppen på mig. Lite läskigt annars om man tror att det är ngn kroppsdel som är på väg på semester eller så...!

Mår fortfarande illa till och från. Blir illamående efter typ tre godisbitar, men det e ju bra! Är dock sugen på satsumas typ hela tiden!

Stor skillnad mot förra graviditeten då jag var precis som vanligt när det gällde mat och mådde hur bra som helst!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Satsumas?!? Ja, det är nog en liten Agnes i magen!!! Jag va ju tokig i apelsiner!

Kram!

2009-10-19 @ 08:44:43
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0