The night from hell!!!

Hade lite problem med läggningen av PBP igår kväll. Det tog betydligt längre tid än vanligt, men det gick ju till slut. Sen väckte hon mig vid tjugo över tolv. Tänkte att fom idag ska jag vara stenhård med femminutersmetoden. Jag måste ge mig själv en eloge som höll ut så länge som jag gjorde. När klockan var kvart i tre så gav jag upp och tog in henne i sängen. Sen sov hon till sju iaf.

Kruxet var ju att hon hann med att ta små korta powernaps på några minuter då och då. Det hann inte jag. Vilket gjorde att en av oss hade ett litet övertag. Och inte var det jag... Till saken hör också att hon inte var rädd eller ledsen. Det hörs ju på gråten. Nej, hon var fly förbannad!!! Tillslut kastade hon tom ut sin goseräv när jag hade gått ut ur rummet. Efter två timmar och en kvart så gav jag alltså upp och fick sova några timmar.

Hon har varit lite knepig förut några gånger oxå när det inte har varit de vanliga nattningsrutinerna med hennes pappa. Nu får han aldrig vara borta eller jobba övertid ngn mera gång! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0