Riktigt jäklarns ont!

I natt fick jag så fruktansvärt ont i ryggen och även i magen. Sov ingenting mellan två och halv fem. Jag tar inte gärna värktabletter, men efter två och en halv timme gav jag upp. Då tassade jag ut i köket och tog mig ett par alvedon. Funderade på vad magen skulle tycka om det, men det verkade vara rätt ok. Jag menar, det kunde ju inte bli så jättemkt värre... Vid halv sex var smärtan helt borta och jag kunde lugnt somna om. Skönt!

Det är lite läskigt när man får så där ont på natten! Fantasin går ju på högvarv just då... Jag hann gå igenom allt från skelettcancer till missfall. Det senaste var väl mest troligt. Men när jag tänkte efter så kom jag fram till att när jag hade mitt förra missfall så gjorde det ont längre ner. Låg bara och hoppades på att smärtan inte skulle söka sig nedåt. Det gjorde den som tur är inte och allt verkar vara kvar just där det ska vara.

Fm var inte rolig! Mådde piss rent ut sagt och PBP hade ett ton med energi. Som tur var så var hon på glatt humör till största delen av fm, så jag kunde ju helt klart ha haft det värre. Gullunge! Gud vad skönt det var att sova middag idag! Det var verkligen välbehövligt! Sen så kom min underbara sambo hem en timme tidigare för att vara snäll och underlätta lite för mig på em. Både jag och PBP blir lite småsura när vi blir trötta och lite uttråkade så där innan han kommer hem. Men eftersom han kom en hel timme tidigare så hann vi aldrig komma till just den punkten. Det var skönt!!! Vi har tom hunnit med en peomenad till copp och köpt blåbärssoppa. Välgörande på en mage som min!

Gud, jag har verkligen ingen ork eller hjärnkapacitet kvar i kroppen. Hoppas de hittar tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0