Måste skynda på lite...

Nu gäller det att öka på takten lite här hemma. Man är ju van att kunna ta det hur lugnt som helst på mornarna, men idag ska vi åka senast klockan åtta. Absolut senast då. Det är bara en timme kvar till dess och alla morgonrutiner utom PBPs fukost är kvar att göra... Kanske är dumt att sitta här då och spilla en massa tid???

Vi ska ju till gamla jobbet och hade tänkt att hinna dit i tid till fredagsmusiken som jag tror att PBP skulle älska att vara med på! Så det är väl bara att försköka få det mkt trötta arslet ur vagnen och sätta igång med morgonen.

Intet nytt på mäklarfronten än så länge. Ska ta och ringa honom under dagen och fråga vad som tar sån fruktansvärt lång tid. Vi vill ju buda allt vad vi kan så kan det vara över sedan. Det skulle vara skönt oavsett hur det går. Fast jag måste nog erkänna att vi är väldigt sugna på lägenheten båda två. Igår hade sambon tänkt och planerat hur vi skulle göra när vi skulle renovera i lägenheten. Det var tom så att jag, tro't eller ej, kände att jag var var tvungen att påminna honom om att det inte var säkert att det var just vi som skulle få lägenheten till slut.

Efter att ha varit i Uppsala så bär det av till Eskilstuna i em. Vi ska ut och äta med mamsen och papsen. Trevlig trevligt ska det bli. Undrar om de har barnstolar på resturangen eller om vi ska ta med oss våran. De flesta ställen brukar ju ha, men det är kanske lika bra att packa ner den. Det blir ju fruktansvärt jobbigt och kladdigt framför allt att ha PBP i knät när hon ska äta! Stolen får åka med helt enkelt!

Har fått nya vinterdäck av mamma och pappa så det blir till att byta till dem på lördag. Sen blir det raka vägen hem. Det ska bli skönt med iaf en halv helg hemma. De senaste samt närmaste helgerna är proppade. Det är ju tur att jag är hemma och kan vila lite i veckorna, annars skulle jag vara ännu mera slut än vad jag redan är.

Nu ska jag ta och starta morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0