Fredag igen.

Veckorna går så otroligt snabbt, eller hur!?!

Idag har vi tagit en långpromenad i det finfina vädret. Det var väl ungefär det som vi har gjort... Inte speciellt mkt alltså.

PBP har namnsdag idag. Detta skulle vi fira med en god fruktsallad, men efter att ha mumsat i oss alldeles för mkt fiskgratäng till middag så bestämde vi oss för att skjuta upp just den delen av firandet till imorgon. Hon fick en stor Pippidocka av oss. Det var en riktig hitt ska jag tala om. Hon har sprungit runt med den hela kvällen och när vi skulle äta så satt hon och pekade på och pratade med dockan hela tiden. Skönt när man köper ngt som blir uppskattat!

Jag har varit och klippt mig. Det blev ännu kortare den här gången. Rätt nöjd är jag oxå. Sambon tycker att det är så bra att jag kliper mig efter att han har kommit hem på em. Då vet han nämligen att jag har varit där och kan alltså säga att jag är fin i håret. Annars så lägger han aldrig märke till ngt sånt. Ja, det skulle kanske vara om jag gjorde ngt väldigt drastiskt som att raka mig eller skaffa tuppkam eller nåt. Men jag tror att jag hoppar över det. Då känns det bättre att noga tala om att man ska gå till frissan istället!

Är bjudna på barnkalas i morgon. Får se om det blir ngt. PBP är fortfarande riktigt förkyld... Kan hända att vi får stå över. Jag som hade sett fram emot att säga grattis och då inte bara till födelsedagsbarnet... ;-)

Nu ska jag ta och krypa ner under mitt tjocka täcke som ligger och väntar på mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0