10 minuter....

Så lång, eller kanske kort tid har jag på mig att skriva ngt innan greys börjar...

Vi var ju på resturang idag jag och PBP. Trevligt sällskap hade vi oxå!!! Vi käkade thaibuffé. Jag frågade vad det skulle kosta för PBP att äta. Hon var ju så liten att hon skulle få äta gratis tyckte hon i kassan. Ha!!! tänkte jag. Ni kommer att gå i konkurs. Är det ngn som kan trycka i sig mycket mat så är det ju hon! Men jag var ju glad att jag slapp betala iaf! :-) Visst åt PBP en del, men inte alls så mkt som hon brukar. Hon tyckte antagligen inte om maten, för brödet och Agnes goda äppelbitar gick minsann bra att äta. Där fick jag för att jag jag tänkte att jag sparade lite pengar... Men då vet jag ju det till nästa gång. Hon vill inte ha maten därifrån.

Sen så har budgivningen satt igång. Den tar fruktansvärt lång tid tycker jag. Mäklaren ringde mig 15.39 för att vara exakt och nu är klockan nästan 21.00 och jag har inte hört någonting mera. Trodde att det skulle vara klart på en dag eller så, men ack så fel jag hade. Om det inte är så att han har tappat bort våra telefonnummer och alla andra har budat utan oss. Fast det tror jag nog inte. Jag vill att det ska vara slut nu så jag slipper ligga och fundera hela natten. det är nämligen det som kommer att hända nu när affären inte är klar. Jo, förresten, jag skötte mig ganska så bra när han ringde och jag lade vårat bud. Jag klarade mig ifrån att skrika 3 miljoner så där på en gång. Hoppas det går lika bra i fortsättningen!

Nepp, nu är tiden slut och jag ska gå och göra rumpavtryck i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0