Värsta natten på väldigt länge!

Jag vet att jag tjatar ihjäl er om mina nätter,men jag måste skriva av mig lite för att inte explodera.

I natt har jag varit uppe hos PBP en gång bara. Kunde alltså vara en näst intill perfekt natt, men icke! Katterna har varit helt galna. Jag var ärligt talat på väg att slänga ut dem på balkongen. Hade nog gjort det om det hade varit sommar och lite varmare ute. Då skulle jag slippa höra dem. Men jag är lite för blödig för att slänga ut dem i novemberkylan.

Jag har varit uppe och jagat katter i stort sett hela natten. Jag får även svårt att slappna av en sån här natt, så när det väl är tyst här hemma så ligger jag vaken och bara vänder och vrider på mig och bara väntar på att behöva gå upp en gång till.

Har sovit någonstans mellan tre och fyra timmar. Är alldeles för lite för mig. Kommer att vara en zombie idag! Hoppas att PBP är pigg och glad. Det underlättar en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0