Vad gör man inte för ett ragg?!?

 Anti rynk mellan tuttarna-BH. Ska användas medan man sover.

 Stringtrosa som lyfter rumpan. Ser fruktansvärt obekväm ut! Ser ju ut som det blir ränder på skinkorna oxå. Är det inte det man vill ha bort när man använder string. Och vore det inte snyggare med ett par heltäckande, lyftande trosor? De här ser ju ut som sånna där lådsas skinkor som man kan köpa på leksaksaffären. Jaja, vad vet jag, de kanske är värsta karlmagneten. Som tur är så har jag redan fångat min man, så jag slipper pröva dessa. Om det är ngn som har testat dessa så skriv gärna om de var bekväma och fungerade som de skulle.

Casanovabloggaren kände sig inte helt bekväm i den nya pushPush up-kalsong. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga... Det ser ju ut som att killen går och har halvfjong hela tiden. Brudmagnet??? Tveksamt om du frågar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0