Vaccinering.

Jag vaccinerade mig mot den här nya influensan igår när jag var på MVC. Har haft ont i armen hela natten och har det fortfarande. Dock har det minskat ngt i "göra ont styrka". Sen har jag känt mig helt mörbultad idag. Öm i alla muskler och leder. Har inte orkat lyfta ett finger knappt. Som tur är så har PBP varit jättesnäll och glad i stort sätt hela dagen.

Längtade verkligen efter att sambon skulle komma hem och underhålla lilltjejen lite på em. Tror ni inte att jag får ett mess från karln vid halv tre. Han slutar tre. Där han skriver att han kommer hem senare för att han är på väg upp till akuten för att sy armen som han har sprättat upp med en plåt.

Kunde han inte ha försökt vara skadefri i typ 30 minuter till? :-) Han lyckas alltid sprätta upp sig vid sånna här braiga tillfällen. Min mamma ringde straxt efter att jag hade pratat med sambon som blev skjutsad till akuten. Hon frågade om vi alla mådde bra. Helt fel fråga just då. PBP tjöt i högan sky efter att ha ramlat baklänges ner från soffan. Det var ett täcke nedanför, så det var ingen större fara, men hon blev väldigt rädd! Jag ville helst lägga mig under en sten för att möjligtvis krypa fram till sommaren. riktigt orkeslös har jag varit! Och sambon alltså på akuten... Mammas reaktion var. Nemen, är han där igen? För er som inte har träffat karln i fråga så kan jag berätta att han snart kommer att få klippkort på akuten. Armarna ser ut som att han har suttit och skurit i dem. Ärr överallt. Jaja, det tog bara dryga tre timmar där idag, måste vara rekordtid på akuten, så han kom hem innan det var läggdags för lilltösen iaf.

Bönder och Grey på TV i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0