Sprutan.

PBP fick svinissprutan igår. Reagerade med feber och fruktansvärt dålig sömn. Kanske ska ta och rapportera den biverkningen. Jag fick somna in vid tretiden. Katter och barn håller på att göra mig sinnessjuk... :-)

Funderar på att ställa in pepparkaksbaket med Elsas kompisar i morgon. På mig höll ju biverkningarna i sig två dagar efter sprutan och i sånt fall så är det ju inte så lägligt att ta hit en massa småbarn om PBP helst av allt bara vill softa och ta det lugnt.

Dagen idag blir iaf väldigt lugnt. Plockar kanske fram teletubbies och blir det riktigt illa så kanske jag tom letar fram nappen och dammar av den lite.

För tillfället sitter vi iaf och laddar inför julen med julsånger. Antar att jag kommer att få läsa boken om när jultomten fick snuva ngr gånger under dagen oxå. Det är nämligen PBPs nya favoritbok. Det kom ju ganska så lägligt. Hon måste ju förstå vem det är som kommer med klapparna. Mor- och farföräldrar vidrarbefodrar ju bara önskelistorna till tomten. Eller hur?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0