Nya här i huset.

Tydligen har vi fått nya grannar nu. Snett ovanför oss har de flyttat in. Hoppas de är trevliga! Och framför allt att de inte störs av barn som skriker mitt i nätterna.

Hade lite beslutsångest om vad jag skulle ta och hitta på nu när det bara är jag uppe. Titta på Ullared, sitta här eller läsa boken som jag håller på med. Till slut blev det så att jag hamnade här. Har dock på Ullared i bakgrunden och kommer nog att läsa några kapitel innan jag somnar.

Just tusan! Kom just på att jag glömde ta kort på våran supergoda måltid. Som sagt så var vi alldeles för hungriga och jag alldeles för glömsk för att ni skulle få se den. Men jag kan tala om för er att det smakade fruktandvärt bra iaf!

Har även hunnit med en halvtimmes simning i kväll. Var helt sk´jukt trött i armarna efter bara fem minuter. Undrade där en kort stund om jag verkligen skulle kunna stå ut en hel halvtimme. Det gjorde jag. Nu känner jag mig lite så där skönt mör som man gör efter ett pass i bassängen. Fick mot min vilja ta det ganska så lugnt. Jag är verkligen sjukt otränad! Vann dock två längder när jag tävlade mot karln i banan brevid. Är inte helt säker på att han var medveten om att vi racade, men det spelar mindre roll. Huvudsaken var ju att jag spurtade på lite! :-) Det ska verkligen bli skönt att komma igång och träna lite. Kanske kan få mig att somna lite bättre när jag har blivit väckt på natten. Hoppas det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0