Nu är jag kär igen...

Kär kanske är lite att ta i, jag har ju bara sett en utsida. En utsida kan man ju inte bli kär i. Vad kallar man det då? Kåt på? Sugen på? Attraherad av? Jag tror att det sista låter bäst. Vi var ju och tittade på det där huset som jag var lite sugen att gå på visning på. Vi var ju bara utanför, men jag är helt såld! Jag hade lätt kunnat flytta in på en gång right there igår vid sextiden. Det var så himla fint. Ett litet staket bara så att barnen inte springer ut i vägen. Annars såg det helt perfekt ut! Har ett kärleksrus i kroppen.

Saker som jag har valt att förtränga när det gäller det här:
Lån-Jag tror inte att vi har möjlighet att få ett så pass stort lån eftersom jag inte har ngt jobb.
Sambon-Han är ju liiiite smått seg när det kommer till det här. Har ju påpekat det tidigare...
Sen kommer jag nog inte på ngt annat just nu, jag har väl kanske förträngt de sakerna lite för bra kanske...

När vi kom hem igår, efter att ha pratat om huset och så hela vägen hem så kläcker min kära karl ur sig -Vi kanske ska vänta tills du har pluggat klart och har ett fast jobb innan vi köper ett hus. Jag var faktiskt så duktig att jag inte bara blev sur, som så lätt kan hända när man håller ngt jag så himla gärna vill ha precis framför näsan på mig och säger att jag ska få det, innan man snabbt rycker bort det. Jag kom istället med en massa bra argument om varför det vore bättre att flytta nu ganska så snart istället. Han köpte nog vissa utav sakerna jag sa iaf. Skulle vi gå på hans linje så skulle vi vara klara att flytta ngn gång runt 2015 typ. Liiite för lång tid kvar till dess!

Vi får se hur det hela fortskrider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0